kawan kawan Kak Zu

Wednesday, March 13, 2013

# WW # dah petang baru terhegeh hegeh nak wordless bagai



 
macam tak percaya beberapa tahun lepas kak zu pandai buat sulaman reben...

13 comments:

  1. akak buat ke?
    amboi kreatif tgn akak ye..
    Nisah dulu pernah la belajar buat menda2 ni..
    minggu pertama buat, ada le gupe kain
    masuk 3 minggu, tak ubah mcm kain buruk je..

    .. jenis tangan keras la kak, tak berseni..

    ReplyDelete
  2. cantiknyer akak buat sulaman tu...berseninya tangan akak....

    er header buah manggis tu rasa cam boleh pegang jer buahnyer

    ReplyDelete
  3. Cantikkk nya Kak Zu..suka tgk colour merah tu menarik & tertarik..hehe..skrg dah tak buat ker??:)

    ReplyDelete
  4. sekarang??? sudah percaya??/

    ReplyDelete
  5. waaaa kretipnya boleh buat sume ni. teror nyeeee

    ReplyDelete
  6. cantiklah ZM.... terer nampak! hehe

    ReplyDelete
  7. Nak belajar kak boleh tak. Cantik..

    ReplyDelete