kawan kawan Kak Zu

Monday, March 11, 2013

jumpa lagi 2 minggu..

Hari ni kak zu kurangkan masa depan laptop ni sebab lebihkan masa mengadap suamiku yang hensem bak kata Atie Dijari pena menari.Karang dia sentap kalau kak zu ngadap laptop lebih dari ngadap muka dia.suami sentap isteri berdosa masuk neraka tau..hehe

Suami kak zu kena balik kerja semula.rasa tak puas jer bermanja dan bertekak ngan dia kat rumah.pejam celik pejam celik dah pun 2 minggu berlalu..


bye bye bang...jaga mata ingat rumahtangga yer...hehe...insyaAllah kalau ada rezki tahun ni kita beli kereta sebijik lagi yer.takyahlah berulang alik dengan bas lagi...

*jangan percaya perkataan hensem diatas..

37 comments:

  1. Lama juga 2 minggu tu. alahaiii..

    tapi sempat lah nak berlatih masak resipi baru. Dia balik nanti boleh tunjuk dan hidang. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. cadngan bernas tu..nnti nk google resepi best..

      Delete
  2. suami kerja di mana Zu? ... sayang isteri tinggal2kan...

    ReplyDelete
  3. Paling tak suka saat macam tu....nasiblah OKje dapat mengadap laki tiap2 malam heehe

    ReplyDelete
  4. Tak dapat nak gambarkan perasaan sedih tukan. Sy pun kalau suami x de rasa kosong. Klw ada ada la teman nak borak. Tp kalau ada depan mata sll bergaduh pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak zu dah terbiasa..kadang kadang jer terasa kosong..hehe

      Delete
  5. Alah..sedih ya! lama lagibaru jumpa ye Kak Zu?.. sabor....
    mudah2an murah rezeki dpt beli kereta baru lgi...amin!..
    abg Megat mmg hensem..ikhlas puji...hihik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hensem ker??..kak zu tgk biasa jer..hehe

      Delete
  6. as salam kak zu...mmg sedih kalau nak berpisah ngan suami kan..falsya sehari pun dh meratap2 sedih..tp byk propa je..hehehe..

    tq coz follow falsya...done follow kak zu balik..;)))

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan
    thanks sudi follow
    anum singgah dan follow back

    ReplyDelete
  8. sedih sangat bila nak berjauhan ngan suami...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih hari pertama jer..kedua dan seterusnya dah tak terasa sgt..

      Delete
  9. Ohhh... baru kakak tahu Zu selalu kena berjauhan dgn en suami ye.
    Mesti rindu-rinduan jadinya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rindu serindu rindunya kak..macam lagu spoon tuh..hehe

      Delete
  10. akak PJJ ke.. cian dia.. tp pesanan akak tu mmg TERBAIK la..
    "jaga mata ingat rumahtangga yer".. pesanan buat sang suami.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. suami mmg sentiasa kena diingat ingatkan dik..

      Delete
  11. kak zue, shamsul pula tinggal kan kereta naik bas...letih memandu dia cakap. Intan pun senang hati,kalau dia memandu ke kerteh...hati tu risau je..selagi dia tak sampai selagi tu la mata tak leh katup...

    ReplyDelete
    Replies
    1. intan..abang megat pun suka naik bas ..tetapi skrg ni masalah dengan chooper lebih senang klu naik kereta sendiri..kadang kadang smpai KL dah xder bas nk blk tepeng terpaksa brmalam kat KL semalam..

      Delete
  12. Kena tinggal rindu rinduan ye kzu he hee
    hari2 ngadap bosan lak, xderlah kan mcmanapun suami memang sentiasa diperlukan.
    cam asben sy tiapkali sy g mana2 dia yg pesan jgn main mata tau he hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. nuri manis sgt tu yg en hasben risau...

      Delete
  13. nak kemana tu suaminya..

    kadang2 elok juga berjauhan ni..utk tambah kasih syg lg..tak semua org pun boleh..kan

    mcm knor lah..tak pernah lg berjauhan.paling lama seminggu lbih masa suami menunaikan umrah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..bila berjauhan kasih sayang lebih erat lagi..mudah mudahan..

      Delete
  14. zu..makin ligatlah hudpdate entry abang takde rumah..heee

    ReplyDelete
  15. Ala..siannya...xpe kak cpt jerk masa berlalu skrg nie :D

    ReplyDelete
  16. Salam Kak Zu..
    alahai kena tinggal ye Kak Zu..
    "AsSobru MInal Iimaannn" (^_~)

    kata org, sayang isteri tingal-tinggalkan..

    Nisah pun selalu juga kena tinggal kak.. sunyi juga, anak xde, nasib ada anak-anak kucing. boleh tahan jugak bising rumah tu hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik nisah kerja..tak lah meroyan cam kak zu ni yer..

      Delete
  17. kak zu...bila selalu ditinggalkan lagi bertambah2 sayangnya sekali jumpa baru mesra sangat he heee.....

    ReplyDelete
  18. BETUL KAK ZU.. KALAU CIK ABE ADA TAK BOLE NGADAP LAPTOP LAMA2.

    ReplyDelete
  19. anis paling lama pernah jauh dengan suami 8 bulan jer..akak 17 tahun???hebatnye akak..kalau saya entahlah..

    ReplyDelete
  20. ala cian kak zu husband kerja jauh..tapi kak zu kuat..intan kalau laki x ada sehari pon dah meroyan..hhehe

    ReplyDelete