kawan kawan Kak Zu

Friday, January 4, 2013

Lawak dihari Jumaat



Semalam lepas balik dari kelas mengaji,kak zu singgah butik Avon sebab nak beli bra baru.Dah lama tak membeli.Yang ada ni dah longgar talinya.

Hari ni dah mula pakai bra baru.Rasa syok semacam jer..poyo kan kak zu ni semua nak cerita..hehehe

Masa borak borak ngan dekna dan anis waktu ayah pergi solat Jumaat,Ibu yang feeling kawan kawan ngan anak anak pun bercerita

"dekna..ibu pakai bra yang baru beli semalam"

                                     "oooo...patut ler dekna tengok tegak terpacak macam Rozita Che Wan jer"

amboi...wakaka.......


auwwww...

8 comments:

  1. wakakaka..lucu lah budak2 ni kan.. boleh plak kata mcm tu..'ternampak' mmg mcm tu kot Kak Zu..haha:)

    ReplyDelete
  2. amboi kak zu.. cam che' ta lagi.. hihi

    ReplyDelete
  3. Kelakarlah kak zu..rozita che wan lagi...he..he

    ReplyDelete
  4. Kalau bab ini ramai yg kaitkan dgn Rozita Che Wan..

    ReplyDelete