kawan kawan Kak Zu

Tuesday, January 8, 2013

Cemburu adik beradik...



Assalamualaikum...


Tengok orang lain pakai selendang atau shawl kak zu pun teringin nak pakai gak...Feeling muda remaja la konon nya.Masa membeli tu perasan badan dan muka saiz s padahal dabel xl..balik rumah bila acu kat kepala sangatlah pendek.belakang tergantung,depan tak menutup 'nenen' sepenuhnya.setakat tutup dada sahaja.'muka kuciwa'


akhirnya bagi kat dekna jer.kakak yasmin takmau selendang jenis ni.dia hanya pakai tudung bawal .dekna tersengih bahagia dapat selendang tu...


memang sesuai untuk dia.rezki hang lah dekna oiii...omak nnti beli lain...hehehe



-



-


-



Bila Dekna yang dapat selendang tu haruslah anis merajuk sebab dia pun ndak jugak.Mana boleh! dia kecik lagi.nak cucuk keronsang pun tak pandai ni kan pulak nak lilit lilit keliling kepala lagilah dia tak pandai.



pastu merajuk dan cemburu katanya




makin merajuk makin kedalam masuk belakang sofa.ibu malas nak pujuk.lagi ambik gambar adalah.

12 comments:

  1. haha..pandai gak anis merajuk ye kak..ikut sapa tu kuat merajuk..haha...takpe lah nti beli lain ye anis..:)

    ReplyDelete
  2. Merajuk nyorok belakang kerusi ke? Hehehe. Kak Zu, saya pun selalu terbeli shawl yg tergantung kat belakang. So, tak pakai le sampai ke sudah. Ada yg dah bagi org.

    ReplyDelete
  3. alolo..majuk dia..meh sini kta pujuk..hehe..
    sampai kebelakang sofa menyorok hehehe

    ReplyDelete
  4. Anak perempuan macam tulah Zu. Kakak 3 anak dara kadang ada rasa macam tu. Tapi tak lama biasanya kan...

    ReplyDelete
  5. he he cam tulah anak2 kdg2.. done clik2 ye

    ReplyDelete
  6. saya x pndai pakai shawl dan malu nak pakai...hehe

    ai, merajuk sampai sembunyi belakang sofa? ^_^

    ReplyDelete
  7. hehehe..... ksian dia... Anak saya kalau merajuk masuk bilik...

    ReplyDelete
  8. ala siannyer dia majuk celah kerusi...

    ReplyDelete
  9. merajuk smp menyorok kat blakang sofa

    ReplyDelete
  10. pandainya merajuk belakang sofa . nanti kakzu beli pashminar la besar sikit kot. he

    ReplyDelete
  11. Akak ni mmg terer la.. bahasa xde tapis punyeee.. kagum.. ekekeke..
    lorhh.. majuk nyorok blkg kusi.. cian dia.. mcm2 prangai.. hihi

    ReplyDelete
  12. skrg byk tdung yg pndek kn kak zu,,tgk kt kdai cm besa, bile smpai rumah alahai=)

    budk2 kcik memg cmtu,hehe cemburu

    ReplyDelete