kawan kawan Kak Zu

Sunday, January 6, 2013

ANUGERAH JUARA LAGU 2012



Seperti tahun tahun sebelum nya kak zu sokong Black dalam AJL 2012. walaupun lagu dia kurang menyengat tapi suara dia sedap sangat di pendengaran kak zu..lagi pun kulit kitaorang sama kaler maaaa...hehehe

15 comments:

  1. lucu lah akak nie ade pulak sama kaler..tapi lawa kaler akak lagi . hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer ker kaler kakzu lagi lawa..cam pernah tgk live jer...hehe

      Delete
  2. ahhaha..kulitt sama kah kak Zu?? hitam2 tetap manis..hihi...
    sy pn suka Black..:)

    ReplyDelete
  3. Kulit tak penting, suara tu yg memikat hati, ye tak? salam kenal dari akak.

    ReplyDelete
  4. sukeeee sgt tgk psembahan dia mlm td.. nsb baek menang.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekbek menang kan aizu..klu tak mau protes kat tv3..haha

      Delete
  5. Kakak tak pernah mengikuti AJL ni Zu. Dah berusia ni memang malaslah nak tengok ini semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun tgk gitu gitu jer kak zakie..sambil2 jalan kedepan kedapur..

      Delete
  6. salam kak zu....
    aduh....hari nie...singgah blog kawan semua citer pasal AJL tu...yang makan hati sangat semalam tak dapat tenguk...

    ReplyDelete
  7. suke black jugak.
    puas hati jugak die menang Persembahan Terbaik (^_~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisah pun suker black..give me five jgk

      Delete
  8. saye memg suke black,,=)suare yg mntap n len dr yg len

    ReplyDelete