kawan kawan Kak Zu

Wednesday, February 20, 2013

surat untuk sahabat



surat dari puteri anis untuk sahabat 1..setem love biru

untuk sahabat 2..setem love hitam...


surat dari Putri Anis untuk sahabat baik dia.walaupun hari hari jumpa kat sekolah tetap nak bersurat bagai lagi.tetiba kak zu pun teringatkan zaman sekolah dulu....

16 comments:

  1. pandainya dia ... nasib baik tak letak pantun ***teringat kenangan lalu ^^

    ReplyDelete
  2. bestnya ada sahabat macam Putri Anis..bertuah kawan dgnnya..
    nanti bila besar mesti ingat surat ni ..:)

    ReplyDelete
  3. wah siap bersetem bagai kan..kreatif dia

    ReplyDelete
  4. Kalau kita dulu pecah kaca pecah gelas tak tinggal kan Zu hihi... kelakarlah pulak bila ingat:) Budak sekarang macam Anis dah bijak..

    ReplyDelete
  5. biasa jumpa surat dalam kelas...
    yg sorang tulis "jgn kawan dia"..haha...
    biasalah zu, seronok pass surat ni...
    anis nak asah skill tulis surat.

    ReplyDelete
  6. so sweet...Terus teringat juga zaman sekolah dulu.

    ReplyDelete
  7. zaman sy sekolah dlu pon ade note camtu gak...

    ReplyDelete
  8. hehehe... kenangan lama tu

    akak dulu ambil stem yg dah digunakan lalu tepek kat sampul surat

    ReplyDelete
  9. Hehe...teringat zaman sekolah rendah dulu2.. rasa syg sangat kat kawan2..

    ReplyDelete
  10. kte dulu pun cam tu jugak hihi.. indahnya dunia kanak2

    ReplyDelete
  11. ingt kenangan dulu2 sebelum berpisah dgn mmber sekolah

    jom join segmen ni, nak?

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

    ReplyDelete
  12. so sweet,saya kat skolah dulu tak bersurat ngan member. Selalu pindah randah so takder kawan tetap. huhuhuhu

    ReplyDelete
  13. Surat barulah ada kenangankan....boleh baca balik heheh

    ReplyDelete
  14. alaaa cumelnya bersurat bagai ye..

    dulu mase memula kenal en hubby pun nisah bersurat-surat juge lah...
    hehe teringat cerita zaman mude-mude ngeh ngeh ngheeee

    ReplyDelete