kawan kawan Kak Zu

Sunday, February 3, 2013

lawak kasar nampak...


Dah lama kak zu tak beli baju t
asyik dok beli blouse jer
sampaikan baju t yang sedia ada dah lusuh
ada jugak yang dah terbukak benang
baju t ni pakai buat duduk kat dapur masak masak

jadi....
semalam kak zu beli 2 helai 
labuh takat lutut dan berlengan pendek
kain lembik ikut bentuk badan
jadilah buat pakai kat dapur jer
lengan pendek senang nak basuh pinggan

hari ni kak zu pun pakailah 
sebelum ke dapur siap tayang kat en laki dulu
sambil pusing pusing depan dia
en laki cam biasalah hati kering 
bukan nya nak puji pun
alah..tipu kata cantik pun takper haha

dia senyum senyum jer pandang tangan kak zu yang terdedah

"tu lengan ker betis???" tanya en laki


amboi lawak kasar nampak.....

19 comments:

  1. Sorry kak zu..nak tumpang gelak boleh..memang kasar tapi lawak pun ada jugak..kesian kak zu..

    ReplyDelete
  2. hehehhe alahai kak zu..
    bkn kate suami kak zu, en hubby nisah pun sama.
    kite le duk berpusing2 dpn dorang..
    dorang, sepatah kata pun x ckp. scratched ]hehehe

    ReplyDelete
  3. en laki tu sebenarnya gurau2 sayang je kat Kak Zu tu hehehe..
    sama juga..suami tak pernah bagi pujian..hanya bagi senyuman saja..:)

    ReplyDelete
  4. salam kak zu....

    biasalah kak....bila hati kering nie.....lawak dia pun macam batu gitu he...heeee....sebagai suami isteri nie...tak perlu terasa.....dah tahu hati budinya betul tak......?

    ReplyDelete
  5. Orang lelaki memang macam tu kot.. pakchaq pun memang tak pernah teguq apa.. teguq kalau dia rasa tak sesuai ja i.e tudung pendek/kecik sangat, baju pendek/tangan baju pendek.. kalau ok memang dia tak kata apa...

    Tapi Makchaq memang tak suka orang cakap bisik2 romantik2 puji2 ni.. tengok orang romantik2 kat filem pun rasa tak suka..

    ReplyDelete
  6. Alaaa Zu kalau kakak dah masak dah dgn abang. Mana nak puji isteri. Tapi kita kan dah faham, tak kecik hati pun kan...

    Kakak pun selesa pakai t-shirt di rumah. Senang.

    ReplyDelete
  7. aduh....menusuk ke jantung rasanya kak..hahahhaa

    ReplyDelete
  8. Sindiran yang menusuk kalbu tu...

    ReplyDelete
  9. Aduh..betul2 tajam menikam tu....hihihihi

    ReplyDelete
  10. sabo je la ye zu..dia gurau je tu

    ReplyDelete
  11. susah kan org lelaki nak puji isteri.samalah akk pun, kalau tanya dia buat sakit ati jer..lebih baik x perlu kata apa2..senyum aje..hehe

    ReplyDelete
  12. dalam maknanya tu, hihi..biasalah, bila badan kita bertambah "bam..." sukalah dia menyakat..saya pun 2x5 jugaklah. nak kata apa, kenyataan.

    p/s tq sudi singgah dan follow saya

    ReplyDelete
  13. hehehe jgn ambil hati zu... lawak sayang je tu

    trima kasih singgah blog akak, dtg2lah lagi

    ReplyDelete
  14. 1st of all, nk gelak puas2.. hahahahha..
    ok, cukup.. cian kak zu.. xpe, abaikan je smua tu. gurau2 syg..
    *tp kalo org, maunye mogok lapanblas ari.. protes! heheheh*..

    ReplyDelete
  15. dia puji dlm hati tu..

    samalah dgn kita..selalunya puji terbalik yg dpt..tapi tahu diorg bergurau..

    salam kenal juga..tq sudi follow

    ReplyDelete
  16. ahahha...abg Megat buat lawak sadis.....kihkih.. pujian tersirat tu Kak Zu.. saborrr lah..hihihi...

    ReplyDelete