kawan kawan Kak Zu

Monday, November 5, 2012

maafkan Bayung ibu....



pasu bunga ibu pecah sebiji....


muka bersalah Bayung...kena pukul tang punggung sedas...gara gara nak terkam burung pi menyorok dalam pasu tu buat apa...???




*esok ayah Bayung akan turun ke darat,dua tiga hari ni ibu Bayung dah mula menggoda ayah Bayung dengan ayat ayat mengoda yang menusuk kalbu dan juga janji janji yang palsu...hehehe

12 comments:

  1. Replies
    1. sampai ke petang tak masuk dalam rumah...hehe

      Delete
  2. comel Bayung...
    Beli je pasu baru Kak Zu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lambat pulak ler nak membeli nyer...hehe

      Delete
  3. kena babab ye dia he he takper nanti ibu beli pasu baru ok la he heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. babab dia sekali saja tapi kena cium yang banyak kali..kadang kadang cium kucing lebih dari cium anak...hehe

      Delete
  4. Dah bersalah tahu buat muka sedih. Menyesallah tu. Siapa salah burung yg salah kan Bayung kenapalah dia menyelit celah pasu kan hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa nya bayung salahkan pasu bunga tu agak nya...hehe

      Delete
  5. ala..dah pecah,kena beli baru la tu..
    alo sian lak tgk dia yg comel tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg comel bayung tu..nakal pun yer jgk...

      Delete