kawan kawan Kak Zu

Sunday, November 4, 2012

ibu dan anak



ibu dah siap pakai telekong anak baru nak berwuduk

ibu dah rokaat kedua anak baru tercari cari telekong

ibu baru nak bagi salam... haihhhh dia dah selesai solat

apa benda yang dia baca laju semacam jer semayang bebudak nih...

rasa rasa nya tak berkesan kot kem bistari solat anjuran sekolah tu

nak kena audit balik solat bebudak dua orang nih...

yang sorang ni sujud sampai tertido terus


yang sorang ni pulak pi pakai telekong depan tv...haihhhh




*abaikan tarikh pada gambar tu..

8 comments:

  1. Ragam anak2. Ada yang solat bukan mengadap kiblat tapi mengadap tv! Kita kenalah pantau kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg kena pantau..pernah dengar jgk ada budak2 solat mengadap tv..hehe

      Delete
  2. hehe...budak2 kan kak..
    anak sy Pae kecik lg..yg tak tahan klu dia tak bagi sy sholat gara2 dia tak mau takde kawan (klu tengah berdua je kt umah)..takut ke apa tak tau lah..
    kena tunggu dia tido lah br dpt sholat dgn tenang..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kusyuk kan kalau solat anak2 tak tido...

      Delete
  3. he he anak2 mcm tulah , kena pantau selalu kan

    ReplyDelete
  4. mcm2 ragam anak2 ni ye..hehe ada2 je kerenahnya

    ReplyDelete