kawan kawan Kak Zu

Wednesday, January 12, 2011

ku gumbiraaa....


       Mlm ni suami saya baru sampai dri kerteh Trangganu...seronok nyer saya sebagai seorang isteri bila sang suami ada disisi.Terasa terbang semua rindu saya selama beberapa hari ini...rasa cam nak peluk2 jer kat depan pagar..hehehehe.. tpi malulah pulak takut jiran2 semua pandang...sabo.. takkan lari gunung di kejar.Kalau selama 14 hari saya boleh sabo takkan 4 hari ni saya dah gelojoh....hehehee..oppsss don konar2 arr...

      Esok adalah orang temankan saya ke pasar...mula2 ke pasar pastu singgah ler mana2 warong pekena teh tarik...uuiii indah nyer doniaaa...bila en suami ada di rumah ni saya begitu bersemangat sekali menyiapkan hidangan tengahari.Serba lengkap...ada sayur,ikan goreng,lauk berkuah ,ulam dan sambal belashan (ala2 sebutan p ramlee giteww) mesti ada ler...berbeza klu dia takder saya masak lauk sejenis jer...saper nak makn klu masak banyak...anak2 bukan pandai makan byk2 jenis ni...saya jgk yg kena habiskan..saper yg gemuksss saaaya juga kan...

     Oklah yer..en suami dah bagi isyarat ajak masuk tido..selamat malam ler yer..nak tutup lampu dah ni...tap.. lampu dah pun ditutup...aikkk saya teraba raba plk nak ke bilik tidur...hahahahaha gelak besar saya...

No comments:

Post a Comment