kawan kawan Kak Zu

Wednesday, January 19, 2011

Ade - ade ajer....

En suami kata blog mesti ada nama yang sedap dan ada makna..
saya tanya dia Puteri Zulaikha Megat tu tak sedap ker??

Suami kata sedap tapi cam tak kena jer
Suami kata sebelum ada ramai pembaca ni baik tukar
Carilah nama lain yg best skit..
Macam macam lah abang ni..

Dah saya jadi pening kepala pulak nak fikir nama lain utk blog ini
Saya pilih "Puteri Zulaikha Megat" tu sbb nama2 tu sangat bermakna dlm hidup saya
Puteri tu mewakili nama anak2 perempuan saya..
Puteri Yasmin Athirah anak sulung saya
Puteri Nurliana Amira anak dara saya yg ketiga dari 4 adik beradik
Puteri Anis Humaira si bongsu saya yg becok tu..

Zulaikha pulak nama saya walaupun nama sebenar saya xder "k" tu
Tapi apa salah nyer kan..dulu2 mmg tak popular huruf "k" ni
Klu ader tentu mak saya taruk siang2.
Tpi tak kisah ler kan....hehehe

Megat pulak utk nama anak lelaki tunggal saya Megat Izzuddin
Nama suami Megat Shahriman

Saya nak nama2 ni terpahat teguh di hati saya
Sebab tu saya letak nama2 ni kat kepala blog saya

Tapi saya terima jgk cadangan suami saya tu..
Fikir punya fikir muncullah "Relung Relung Hati"
Relung tu bermaksud ruang..
Jadi ruang2 yg ada dihati saya semua nyer terisi dgn nama2 org2 yg saya sayangi
Setiap saat sentiasa dihati saya...

No comments:

Post a Comment