kawan kawan Kak Zu

Tuesday, April 23, 2013

Hari Anugerah Kecemerlangan SMK Taman Tasik

Entry mengenai makan angin ke Ho Chi Minh City akan di sambung lain kali sebab nak bagi laluan pada cerita mengenai hari anugerah kat sekolah kakak.

Hari Anugerah Kecemerlangan telah diadakan pada hari Khamis 18/4 yang lalu. Disebabkan Abang Megat ambil cuti seminggu bolehlah dia pun pergi tengok anak sulung kami Puteri Yasmin Athirah naik ke pentas untuk terima hadiah sempena kejayaannya mendapat 8A dalam peperiksaan PMR tahun lepas.

kakak dan kumpulan kompang nya.kena sambut tetamu VIP


gambar sekitar dalam dewan..

gambar luar dewan.yang pakai baju biasa tu bekas pelajar sekolah tu yang dah bertukar ke sekolah SBP ataupun MARA.ada juga yang tak dapat pelepasan dari pihak sekolah yang baru ..dalam beg kecik berbunga warna cokelat tu ada sijil,plag perhargaan dan juga wang tunai.

gambar ibu dan anak mesti ada juga..barulah berseri belog ahkak nih..baju si ibu tu ditempah dari vietnam yang boleh siap dalam satu hari sahaja.aisyemen nampak separuh jer baju tu..takper kita upload lagi sekeping gambaq penuh..

tada...

kat majlis tu kak zu jumpa blogger cempaka biru yang mewakili anak nya yang tak mendapat pelepasan untuk menghadiri majlis anugerah ini.anak dia dapat masuk SBP.sebenarnya anak kak zu juga dapat SBP tetapi nun jauh di Negeri Kelantan.kak zu serah pada kakak utk buat keputusan dan dia mahu kekal disekolah lama.

25 comments:

  1. Sekolah nina wat hari anugerah sabtu ritu. Hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah utk kakak yer dpt anugerah cemerlang tuh...
    baju vietnam tuh ngancam nampak..:)

    ReplyDelete
  3. tahniah.. tahniah.. semoga teruskan kecemerlangananya di masa hadapan.. kalau tak SBPpun usaha diteruskan pasti cemerlang juga nanti...

    ReplyDelete
  4. tingat zaman sekolah dulu...
    btw TAHNIAH!!!

    ReplyDelete
  5. tahniah kakak krn anak telah berjaya..

    ReplyDelete
  6. Tahniah sekali lagi buat anak akak.. bangga bila bila mrk berjaya..
    cantik baju Kak Zu.. uiks! depa siapkan tempahan tu sehari je..amazing! :)

    ReplyDelete
  7. tahniah pada anak akak..tahniah jugak pada kak zu, berjaya didik anak sehingga berjaya dapat 8A..kagum jap saya.. ;)

    ReplyDelete
  8. tahniah..ibunya pun tahniah..lawa baju

    ReplyDelete
  9. Tahniah buat anak zu..anak acik dulu pun dapat dikelantan..sekolah apatah..ismail petra ke apa namanya lupa..tak nak jugak dia pegi..jauh sangat katanya..sekolah diseremban jugak dia..tahun ni SPM la ..

    ReplyDelete
  10. Anak dapat anugerah mama dia yg bergaya baju baru ye:)

    Tahniah buat kakak. Teruskan kecemerlangan.

    ReplyDelete
  11. Hehe...mcm iklan tv pulak .....
    Tahniah ZM....mesti seronokkan anak cemerlang...

    ReplyDelete
  12. Tahniah kakak, sangat pandai la dia. Tak ke SBP pun takper, dia sndiri yang pilih kan, ada minat nak belajar tu pun dah sangat bagus dah kan.

    Wah Kakzu cantik, baju kurung tu pun cantik :D:D

    ReplyDelete
  13. kesian kan pada anak2 yg tak dapat pelepasan. sudah pasti majlis ini menjadi kenangan berharga setelah berpulas memerah otak..
    anak2 kan suka kalau bila naik pentas, mak ayah ada sama...

    p/s kat sana banyak baju lip lap lip lap...seronoklah memborong ya..

    ReplyDelete
  14. tahniah untuk kakak..moga tahun2 mendatang lebih cemerlang

    ReplyDelete
  15. tahniah.....kak zu....moga tahun2 akan datang lebih cermerlang.....

    ReplyDelete
  16. tahniah kakak! smoga trus sukses dlm pelajaran yer.. gud luck!! anyway, ibu dia mmg cun.. hehehe

    ReplyDelete
  17. tahniah.. :D... wah mak dia yg comel melaram tuu

    ReplyDelete
  18. tahniah kakak..semoga terus cemerlang..
    cantik la baju kak zu tu

    ReplyDelete
  19. tahniah buat kakak, kejayaan buat emak & abahnyer jugak kan !

    ReplyDelete
  20. alahai. cumeynye kak Zu and anak.
    dah gupe adik beradik je..

    cantik baju kak zu. nisah suke Blue.. :)

    InsyaAllah kak, anak akak dh pandai buat keputusan nanti.
    benih yang baik, letak di laut pun bole jadi pulau yang indah :)

    ReplyDelete
  21. tahniah buat ank kak zu,,heheheh wah cantiknyeee pic last=)

    ReplyDelete
  22. Tahniah untuk kakak dan emak ayahnya jugak...semoga lebih cemerlang lagi...

    ReplyDelete