kawan kawan Kak Zu

Monday, April 22, 2013

bawak mak ke klinik mata lagi...

Assalamualaikum dan selamat berhari isnin semua.kak zu bersiaran dari hospital taiping.entah untuk kali yg keberapa pun kak zu dah lupa.rasanya dah lebih dari 5 kali bawak mak datang ke klinik mata ni.hari ni kak zu sampai awal jadi dapatlah jumpa doktor lebih cepat dari orang lain..alhamdulillah..tak boleh nak taip panjang panjang sebab hanya menggunakan hp sahaja..

masani pesakit belum ramai lagi...

32 comments:

  1. kita pun singgah juga...

    mudahan cpt baik mata maknya

    ReplyDelete
  2. moga mak cpt sembuh...pimpin mak tu..satgi tersungkoq plk..sian dia..

    ReplyDelete
  3. semoga mak kak zue cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  4. as salam kak zu..
    gi spital tepeng gi cek mata ek.. moga semuanya berjalan dengan lancar.. :)

    ReplyDelete
  5. assalam zu..moga mak zu cepat sembuh.
    zu..acik tk pandai nak taip guna hb.rapi acik boleh baca dan balas komen..nak post n3 je acik tak pandai

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq acik..

      saya pun tak berapa pandai jgk..cuna 2 3 kali baru boleh

      Delete
  6. Moga Mak akak cepat sihat ye..
    kesian lah klu jumpa doktor dan kena tunggu lama plak...sllu sgt terjadi mcm tu kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq atie..

      bab tunggu menunggu di hospitak kerajaan ni dah biasa dah

      Delete
  7. salam kak zu...

    moga mak kak zu cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  8. Salam kak zu..moga mak kak zu cepat sembuh ya.. Amin

    ReplyDelete
  9. Haah...nak kena operate dah ke?

    ReplyDelete
  10. moga cepat sembuh mak akak..teringat mak kat kg..huhu

    ReplyDelete
  11. Katarak ke Zm?... MIL okje pun baru operate 2 bulan lepas kot...tp mil kata tak de perubahan pun...

    ReplyDelete
  12. Banyak kali pergi, buat rawatan ker atau cek mata jer? Doakan mak kakzu agar baik2 saja.

    ReplyDelete
  13. moge mak kak zu diberi kesihatan yg baik ye=)

    ReplyDelete