kawan kawan Kak Zu

Monday, September 24, 2012

Berpergian lagi..




 
Kalau macam ni makna nyer kak zu dan anak anak akan ditinggalkan lagi selama dua minggu.huhuhu


mood *sedih*

4 comments:

  1. kata orng tua2, sayangkan isteri tinggal2 kan hehehe

    ReplyDelete
  2. kak zue, kalau situasi gini...sama la kita yek..hahahha. bezanya bila hubby naik kerja, intan akan rasa tugasan bertambah, ye la selalu kalau dia ada dia akan tolong sidai kain, siapkan anak, bawa turun anak dari atas ke tingkat bawah, startkan enjin kereta, huahuahua...dan bermakna intan akan mula kalut la setiap pagi nak pergi kerja sambil uruskan 3 orang budak2 kat umah tu..hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah sian nya kat intan..sabar, nnti anak2 dah besar kuranglah skit beban tugas tu..

      kak zu hanya ada beban rindu bila hubby berpergian lagi...hehe

      Delete