kawan kawan Kak Zu

Sunday, January 15, 2012

cerita anak - anak edisi sekolah..umanghai tajuk...

disebabkan banyak sangat gambar budak2 ni dalam folder...jadi aku akan bercerita menerusi gambar jer lah...

amik gambar ni masa cuti sekolah tahun lepas.kerani sekolah call suruh dtg sekolah amik duit seratus angah punya.aku sorang jer naik pejabat.suami dan anak2 tunggu kat bawah.lepas aku turun dari opis,pak megat tunjuk kat aku gambar2 dalam frame besar ni.rupa nyer ada gambar angah dan dekna.sebagai ibu mestilah aku teruja sebab dlam seribu lebih murid2 kat sekolah ni gambar anak2 aku ada terselit kat situ.
 ,

 frame ni memang di khas kan utk pamerkan gambar2 murid2 yang cemerlang dalam setiap ujian penggal.siapa yang dapat 5 bintang yakni dapat 5 A dalam setiap mata pelajaran teras akan dipanggil utk bergambar dan dipamerkan kat sini supaya dapat jadi motivasi kepada murid2 lain.



barisan pertama tepi sekali dari kiri ialah dekna.masa ujian pksr 1 dekna dapat nombor 1.anak2 aku dari kakak hingga ke anis semua nyer duduk dalam kelas pertama.jadi dekna adalah yang terbaik dalam darjah 2 yang seramai seratus lebih org murid.alhamdulillah.tapi masa ujian2 selepas tu dia merosot skit.mungkin terlebih confident kot.


penilaian 1 ni adalah exam pertengahan tahun.dekna masih dapat 5 bintang lagi .alhamdulillah


gambar angah pun ada.pksr 1. 5 A




percubaan UPSR 5A.dia yang paling besar..hehehe



 anis humaira sebelum ke sekolah pada hari pertama orentasi.very the excited.

cantik sangat dalam pakaian seragam sekolah.sangat confident.tapi hari ni dah pakai tudung.


ada karisma.cara berdiri.pembawakan diri dengan penuh keyakinan.bila cikgu tanya saper nak jadi ketua darjah dia terus angkat tangan.syabas anak ibu..


anis dan dekna sebelum pergi sekolah KAFAsegak
nyer..matik ler puji anak sendiri..

No comments:

Post a Comment