kawan kawan Kak Zu

Saturday, May 4, 2013

Selamat Mengundi



semalam pergi ambik anak kat Balik Pulau.balik dah malam.kat highway dah banyak kenderaan yang nak balik mengundi..


dengar nasihat ustaz hensem ni tau...



dan untuk peringatan para isteri ni.hahaha

12 comments:

  1. Selamat mengundi Kak..
    betul tu walau berlainan fahaman politik, jgn lag kita berbalah sesama kita..kita tetap saudara sesama Islam:)

    ReplyDelete
  2. selamat mengundi kak zu...kelakar kot gambar yang last tu..ingatan utk para isteri..hahahha

    ReplyDelete
  3. Selamat mengundi...bunda mengundi disini saja..

    ReplyDelete
  4. gambar last menarik! hehehehe

    selamat mengundi :)

    ReplyDelete
  5. haha!dah len mcm pulak gmbar last tu

    ReplyDelete
  6. gmbr yg last len tuh len mc sket

    ReplyDelete
  7. Heee... jgn nak kelentonglah jari mana di calit ink.
    SPR pun tak pakai ink merah tau hihi...

    ReplyDelete
  8. Datang sini naik basikal....haha....tu yg ketinggalan tu

    ReplyDelete
  9. dah selamat mengundi!hehehe...gambar tangan yang tak tahan tu...klu ade yg cat cari mcm tu ade yang nak kena lah tu;p

    ReplyDelete